cansuyldz33
Ah bu sorun başlı başına çoğu hamile kadının derdi bence ben şuan 40+0 im ve gelmek bilmeyen bir bebisin var hanfendi ve hep diken üstündeyim ha geldi ha gelcek diye devamli temizledim çıktıkça agdaya kuaföre gittim ve artık dogdu doğacak diye temiz kalayim hep diye özen gösteriyorum fakat artık agdaya gidecek halde değilim bence tavsiyem agdaya gitmeyin seseryan öncesi 1 kere jiketw vurun bende doguma gidersem otle yapifam cunku sizin bide özel durumunuz var ben bile gidince cocuk aşağıya iniyor agda yaptırın a bence riske girmeyin bi seferden bisey olmaz