Israa ben 3 yıldır ogx kullanıyorum saç tipime uygun olanı cidden çok fark etti. Bi yere kalmaya gittiğimde dahi şampuanımı götürüyorum bir kez bile normal şampuan kullansam hemen delicesine kaşınıyor. Ogx pahalı gelirse bütçenize herbal essence mi ne vardı o da iş görüyor