Benimde öyleydi. 30 a kadar 2 gün ettiyse 1 gün Derinde saklandı gibi oldu. Tabi 3 4 kere acele acile gittim ama şükür sıkıntı yoktu
Yeri geniş oldugu için genelde arkasını dönüyorlar
Dr 30 a kadar düzen bekleme demişti. Ama gene de uzun sürerse en azından acilde kalp atışını dinleyin
Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa