Aslanannesiayse Merhaba kızlar dualarınıza talibim ben ilk evladımı 2,5 yıl önce 30 haftalık erken doğumla kaybettim 😥ve şimdi minik mucizemle tansiyon takipliyiz 39.haftamda almayı düşünüyor doktor ve 3 Haziran tarihini verdi korkularımla baş etmeye çalışıyorum 😑
momsboys Aslanannesiayse korkma kuzum bak bu sefer takiplisin hersey yolunda gününde verilmiş güzelce dinlenerek evladına kavusmayı bekle