21+1 haftalik gebeyim , visne suyu icmistim kahvaltida yarim saat sonra süt ictim siddetli sekilde kusmaya basladim 3-4 kez bulanti ilacini iki kez ictim ikisinide cikardim … bulantim devam ediyor iceceklerin tarihi var ikisinide yeni acmistim 😭 sizde ikisi karisinca bisey mi yapmis olabilir mi ? Doktoruma yazmaya gerek varmi bilemiyorum