Sena343 asyaa16 ben 4 haftalık oldum 3 haftayken kese göründü rahme yerleşmiş dedi bayramdan sonra da inşallah kalp atışı için gidecem🥰🤲
elifeser asyaa16 bende 4 +3 oldum bugün ultrason da ufacıktı gördüm doktor haftaya gel daha net görürüz dedi bekliyorum hayırlısıyla gelsin miniklerimiz♥️
Guneyinannesi1 asyaa16 gecen hafta sadece kese vardi dun gittim olusmustu kalp atisinida duydum çok şükür ama heyecandan ne kadarlik oldugunu soramadım 😆
Narinko 4+5 im ama covid pozitif olduğumdan doktora gidemiyorum keseyi göremedik maalesef. İnşallah atlatınca hem keseyi hem de kalp atışını görücez Allah ın izniyle 🙏🏻