Vera18 Kızlar sabahtan beri adet olacakmış gibi kasık ağrım var karnımda agrıyor biraz. Hiç böyle olmamıştı normal bir şey mi bu? Tedirgin oldum nedense
ecce_mommy Vera18 enfeksiyon yada kabızlık var mı acaba doktorunu bı ara istersen bendede ara ara kasık ağrısı oluyo suyu az ictigimde falan hemen enfeksiyon oluyo
elisa123 Vera18 kasık agrısı oluyor ama saniyelik bnde oyle yani oturup kalkınca oluyor uzun süre devam ediyorsa bir gidin doktora lekelenme fln yoksa da korkma
Hamileanne0 Vera18 O haftalarda benimde oluyordu doktorum her ihtimale karşı ilişkiye girme dedi ama geneli normal olduğunu soyluyor rahim büyüdüğü için oluyormus
Dilekcnkn Vera18 anladım canım benim de doktorum izinde bende seninle aynı haftadayım çok dayanılmaz bir ağrın olursa başka doktora git ama
Vera18 ecce_mommy yok canım öyle çok şiddetli değil şükür ama bayadır enfeksiyonum var ağrı falan olmuyordu biraz azaldı şimdi
Vera18 elisa123 yok şükür canım lekelenme olsa giderdim hemen zaten idrar enfeksiyonum var ondan mı oldu artık bebek büyüdüğü için mi bilmiyorum. Bana da ara ara oluyor ama bu bir saat sürdü sancılı adet sancısı gibiydi şükür şimdi biraz daha iyiyim
Vera18 Dilekcnkn yok canım azaldı biraz şükür zaten şiddetli bişey olsaydı giderdim insan yinede tedirgin oluyor
Hamileanne0 Vera18 olur daha yeni olduğu için bi süre ara vermiştik bizde ama sen doktorunla görüş yinede