HilalYlmz Emine_kra 15.haftanın sonlarında sadece iki kere hissettim pıt pıt diye 🥰 dünde balık gibi içimde bişey kaydığını hissettim hafif böyle bi bulantısı gibi bi histi sanki o an 🤗 daha da yok beklemedeyim 😂
Emine_kra Ben 16+2 yim sadece böyle seyirme bazen dalgalanma kalp atışı şekilinden bişeyler hissediyorum ama bebeğimin hareketimi emin olamıyorum
yavrugeyikinannesi Emine_kra 18. Haftada kalp atışı gibi pıt pıt şekilde hissettim daha sonrasında çok belirgin bi şekilde hissetmeye başladım 31 haftalık olduk maşallah çok hareketli oğluşum😍❤️
Emine_kra yavrugeyikinannesi inşallah bende net bir şekilde hissederim hafif bişeyler hissediyorum ama tam emin olamıyorum beklemedeyim
yavrugeyikinannesi Emine_kra Kaç haftalıksınız? Umarım en yakın zamanda hissedersiniz çok güzel bi duygu❤️
Gururunannesi Emine_kra 19. Şuan 23 . Haftadayiz inanın teyzesi şuan bile durmuyor 😂 özellikle sağa yatınca
Susamtanem1 Emine_kra en net 17+3 de hissettim ondan bi hafta önce çok karışık emin olamadığım şekildeydi 🥰