zumre28 ben Figen hocayı tavsiye ederim ilk dogumum ondaydi şuanda ona gidiyorum çok yardımcı oluyor muayenelerde güzel açıklıyor güzel takip ediyor insanlara boşa masrafta yaptırmıyor çoğu özelde para kazansinlar diye gereksiz harcama yaptırıyor doktorlar