Morlavanta 37+6 günlüğüz bebeğim aşağı indiği için ve sancılarım çıktığı için zorunlu sezeryana giricem güzel anneler sağlıkla kalın:) hikayemi paylaşmak için sabırsızlanıyorum 🌺
Veraninannesi Morlavanta Hayırlı olsun Rabbim bi avazda kurtarsın sende bize dua et Rabbim sağlıkla bebeğini kucağına versin inşllah ❣🤲
BuBenimOykum Morlavanta Rabbim kolaylık versin sağlıklıca kavuşursunuz inşallah 🙏🏻 Bizlere de dua edin 🌸