Selam kizlar.benim hic goguslerimde belirti yok hamileler goguslerim acidi wiwti falan diyolar.acaba benim neden oyle diyil.acaba bebekte bi sorunmu var.yoksa sutum falan olmuyucakmi?benim gibi gogus agrisi olmayan varmi?1 kes bebeyimi kayb etdim diye cok korkuyorum