Mervekklkdmn Uygulamaya gore son 3 günümüz kaldı doğuma ama benim minik kızın hiç gelmeye niyeti yok🤷♀️ nst de sanci var açılma yok 🤦♀️ sizin kaç gününüz kaldı var mı belirtileriniz 😊
BuBenimOykum Mervekklkdmn Aah ah aynı benimde 3 gün kaldı uygulamada bugün gideceğim kontrole yoktu geçen hafta benimde açılma falan yine ümitsizim sıfır belirti… O kız erken gelir diyenler kandırdı bizi benim kız da gelmiyor😄
Mervekklkdmn BuBenimOykum hep uygulamadan 10 gün eksik sayardım kız bu erken gelir diye bizim kızlar uygulamaya +10 eklerler bu gidişle 😂