Sblatc anneligeadimadim ben de araştırmıştım bi ara YouTube da bir sürü video izledim bunla alakalı. Benimde soz zamanlar adetlerim düzensizdi sebebini tam bilmiyorum ama stresten de olabilir. Hormonları düzenlediği ve kolay hamile kalmayı sağladığı için denedim çok düzenli içmedim ama o ay hamile kaldım. Otla alakalı mı bilmiyorum tabi orasını😅
anneligeadimadim Sblatc canım tam olarak nasıl kullandın?Ben Saraçoğlu sitesinden poşet çay şeklinde sipariş ettim, gelince başlayacağım. Regliyken mi ictin kaç gün içtin? ☺️
ikicocukluannee Benim progesteron hormonun yükselmişti ve emzirmeyeli bırakalı 2 yıl olmasına rağmen göğüslerimden süt gelmeye başlamıştı . Bu çayı 20 gün sabah akşam içtim hergün aynı saatte . Ardından hemen gebe kaldım tavsiye ederi.m
anneligeadimadim ikicocukluannee canım yumurtlama zamanı da içilebilir mi? Bazı yerlerde söktürücü özelliği olabilir içmeyin yumurtlama dönemi yazmışlar ama.net bi şey bulamadım, çok sevindim ama ise yaradığına☺️
Sblatc anneligeadimadim ben aktardan aldım direk. reglim in 3. Gününde falan başladım her gün 1 kere içmeye çalıştım 1 ay bile düzenli içmemişimdir. Kaynamış suya bi tutam atıp 10 15 dk kaynatıp ılıyınca süzüp içiyordum
ikicocukluannee anneligeadimadim ben aktardan aldım poşet değil açıktı ama güvenilir biriydi aldığım . Ve benim ilk amacım hormonu düşürmek olduğu için açıkçası yumurtlama zamanına dikkat etmedim . İnşallah sende faydasını görürsün 🧡