bebegim04 Merhaba kızlar yarın hastane randevum var hem normal kadın doğuma hem perinatoloji ye iki ayrı hastanede yani. Bildiğim kadarı ile ben gidebiliyorum randevum var gözüktüğü için. Peki eşim ile birlikte gidebilir miyim? Hastane uzak kalıyor çünkü bana
Znrr bebegim04 hayır canım yanınızda 3. Bir kişi daha olsa bir ihtimal ama eşinizle aynı arabada ikiniz giderseniz bir şey olmaz