Kızlar bugün 9+2 olduk. Daha yeni lavaboya girince affınıza sığınıyorum kusura bakmayın, idrarımı yaptım böyle 5 saniye sonra tekrardan bi sıvı geldi idrar mı suyum mu anlamadım. Dün gece karnımda bi baskı vardı o sıvı gelince rahatladım baskı gitti. Bu haftada su gelir mi? Korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı?