Tugbayilmaz-_-53 Mom089 ayy gerçekten kafayı yemişler bizim adımıza karar veriyolar morali aşağı çekiyorlar sizi ilgilendirmez ki ben çocuk sahibi olmaya karar verdiysem akla ihtiyacım yok ki
Tugbayilmaz-_-53 Serapem valla kafaya taktıkça daha çok mu alıyoruz ben anlamadım ki boşver kuzum çocuklar bi doğsun da artık bi yolunu buluruz. Gerçi bu kez de sütüm olsun diye her şeyi yiyecek miyiz o da belli değil :)
Serapem Tugbayilmaz-_-53 ya aynen bi dogurayim diyorum sonra sütüm olsun sonra yok emzirince aşırı acıkıyorum falan filan amaaaan bizde kilo sorunu bitmez🤣
Tugbayilmaz-_-53 Lalihhhh bende tatlı görünce duramıyorum çılgınlar gibi yeme ihtiyacı taşıyorum :) bugün yürüyüş yapmaya başlayacağım bakalım yine dengeleyemezsem pes edicem artık:)
Ozlm111 Tugbayilmaz-_-53 bende senin gibi yeme alışkanlığım ama çok kilo aldım 37. Haftadayım yapcak bişey yok
Begumhane Tugbayilmaz-_-53 hamilelik iştahı senin ki verirsin Sonra çok rahat boşver doğuştan iştahli olanlar ben gibi biz veremiyoruz sonra😅
Tugbayilmaz-_-53 Begumhane bilemedim ki eşim bna 80 kilo diye seslenmeye başladı sinirim bozuluyor bugünkü yürüyüşümü haftaya yayabilsem belki güzel olur bir şeyler :)
Begumhane Tugbayilmaz-_-53 ya bu kocalar hep böyle onlara dalga geçecek şey lazım benim kide bana minik kuş diyor😂😅
Mhnds Tugbayilmaz-_-53 benim doktorda aynı diyor bana 30 kilo alarak doğurursun böyle giderse iştahın daha da artacak felan ama nefis tutabildiğim kadar tutup bir gün kaçamak yapmaya çalışıyorum 😢
Loveme Tugbayilmaz-_-53 bende 51 kilo ile hamile kaldım 27 haftalığım 63 kiloydum en son çok sık tartılmıyorum kilo takıntım var ama bu dönemin farklı bir süreç olduğunu düşünürek umursamıyorum valla şekerimde çıkmadı
sabirsizannecik Tugbayilmaz-_-53 ben 30haftadagim 17kilo aldım senin neyin var ki gerçekten doktorun moral bozmak için konuşmuş hadi ben gibi olsan anlicam ama bence takılma yani
Tugbayilmaz-_-53 sabirsizannecik neden yaptı bunu anlamadım ama iki ayda 7 kilo almışsın çok fazla dikkat et dedi. Patates ekmek tatlı hepsini kes dedi ama bunlar çok lezzetli şeyler
Tugbayilmaz-_-53 Begumhane :)) aynen öyle kendileri taşısınlar bebeklerini o zaman her şey bizden gidiyor :)
sabirsizannecik Tugbayilmaz-_-53 sen yinede kendin için dikkat et bak şuan çok ağırlaştim zorlanym sen yine dikkatli ye iç gerçekten şekeri unu azalt en azndan kilo alımını yavaslatrsn
Tugbayilmaz-_-53 sabirsizannecik teşekkür ederim kıymetli tavsiyeniz için elimden geldiğince dikkat edeceğim stres oldum bende
Tugbayilmaz-_-53 Serapem he ya nasıl olacak bilmiyorum :) spora gitmek istesek pandemi var bebeği sırtımıza bağlayıp da gidemeyiz zor işler :)
ikizannesi24 Tugbayilmaz-_-53 ben 25. Haftadayım 18 kilo aldım valla hiç kafama takmıyorum zaten ikizler sağlıklı olsunlar da doğurduktan sonra koşturmaktan hepsini veririz
Minyam Tugbayilmaz-_-53 nasıl olacak 10 haftada 20 kilo nasıl alacakmışsınız acaba orantısız konuşmuş başlangıç kilonuz zaten düşük bence hiç canınızı sıkmayın
Tugbayilmaz-_-53 Minyam değil mi bana da ütopik geldi 20 kilo ama doktor sonuçta sorgulamayayım dedim sorgulamak lazımmış