Arkadaşlar adetim bugün 9 Gün gecikmiş oldu 4. Günde ve bu sabah test yaptım ama ikisinde de tek çizgi çıktı normalde benim adetim çok düzenlidir hiç gününü şaşmaz ama çok şaşkınım testler mi yanıldi yoksa Ramazan dan dolayı bünyemle mi ilgili bilemiyorum