Hsbsk Ceydalkc ben v10 kullanıyorum aşırı memnunum .. cok seviyorum. Sarji filan güzel gidiyor elim ayağım
Mom54544 Ceydalkc Bı youtuber tetiği bozuldu demişti vazgeçtim geri devamlı tetiğe basmak gerektiği için Philips almayı düşünüyorum
Hsbsk ruveydanur2412 bende v11 almadığıma pişman oldum ama bundan da cok memnunum bi sıkıntı yaşamadım. Hergun süpür hergun o toz o evden nasil cikiyor anlamadim. Bide simdi kurutma makinesi aldim resmen evde ki toz bulutu kalktı