Merhaba arkadaşlar cuma akşamı çok yoğun bir kanama yaşadım. Bebeğimin kalp atışları, kesesi ve kendisi gayet sağlıklıydı. Pruluton iğne vuruldum ve progestan kullanıyorum hap şeklinde. Pazartesi doktorum da kontrol etti içeride kanama alanı yoktu olanın hepsi o gece kanamayla dışarı atılmış. O kadar yoğun bir kanama sonrası kahve lekeler ne kadar sürüyor başına gelen, yaşayan varsa fikir verebilir mi ? Doktoruma sordum ama yaşayan birilerinden duymak bu gibi durumlarda umut oluyor. Şimdiden teşekkürler 🌸