Şimdiye kadar böyle postları gördüğümde nasıl olur doktor nasıl bilemez diye şaşırıyodum başıma geleceği aklımın ucundan bile geçmezdi ben 12. haftada oğlum olucagini öğrendim sonrasındaki kontrolümüzde de doktor emin bı şekilde erkek diyince hemen alışveriş yapmaya başladım isimli tulum bile yaptırdım😂ama gel gorunki 20. Haftaya oğlum olucagini sanirken dün doktor kız bebek demesinmi şok gecirdim resmen tabiki benim için oneli olan sağlıklı olması hiç farketmez ama insan kendini öyle hazirliyoki sonrasında çok büyük şok oluyo😂🙈