Kızlar 2 gündür kasık ve bel ağrısı çekiyorum. Hastaneye gidip geliyorum. Nst de sancım düzenli bi şekilde 100 çıkıyor ama açılmam parmak ucu kadarmış. Merdiven inip çıkıyorum, squat çalışıyorum artık et böldü bacaklarım, ayaklarım şişti üstüne basamaz hale geldim. Hurma da yiyorum ama ne zaman gitsem parmak ucu kadar açıklık var. Açıklığı kontrol ettirmekten artık orası çok acıyo ve çamur gibi akıntı geliyo. Doktorum muayene olduğun için geliyo bu lekelenme korkma sakın dedi. Suni sancıyla açılma yapamaz mıyız dedim. Zaten sancın Şuan en üst seviyede suni sancı da versem aynı ağrıyı çekeceksin fark eden bişey olmayacak dedi. Sezeryan olmaz mı dedim. Hayır çatın çok güzel normal doğuracaksın dedi. Bana bi akıl verin nasıl açarım ben bu rahimi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️