Ylnzkus12 9gün geciktim ama hep negatifti 10.günde silik çizgi gördüm hemen kan verdim ama değerim çok azdı bebek gelişmiyor yanlış gebelik olabilir dediler hatta almaya bile kalktılar tabi kahroldum ağla sızla aldırmadım ama düşer dediler düşmesini bekle dediler, bi gün kasık ağrılarım yoğunlaştı buda adet geçişimin 20.günü falan olmuştum başka bi doktora gittim ve kalp atışlarını duydum bebeğimin şuan 28+1 oğlumu bekliyorum 💙 ümidinizi kaybetmeyin Rabbim imkansızlıklara rağmen veriyor vermek isteyince 🧿