Ya kızlar ben her sabah kalktığımda sarı renkte ve su gibi istifra ediyorum safra diyor internetten gebeliğin ilk 3 ayına kadar oluyormuş ben 13+5 deyim hala geçmedi prilam dr kullandım faydasını görmedim yüne devam etti var mı böyle bi durum yaşayan