Benim iki doğum hikayem var üçüncü bakalım nasıl olacak… ilki çok kötüydü… ama ikincisi bir o kadar iyi… sanırım ilkteki tecrübesizlik beni mahvetti… denk geleceğin ebe doktor vs çok önemli ki ben iki doğumu da özel hastanede yaptım… ancak ikinci doğum öncesi o kadar çok hareketliydim ki o da rahat geçmesine yardımcı olmuş olabilir bir de ilkinde suni sancıyla başlattılar doğumu ikincisinde korkundan beklemek istedim ve kendi sancımla doğum yaptım hastaneye gittiğimde 5 cm açılma vardı ev gerisi çok rahat geldi… gelelim soruya… bebeği görünce gerisini umursamıyorsun… zaten başı çıkınca gerisinin bir zorluğu kalmıyor… umarım korkutmamışımdır çünkü anacım o değildi😊😊