fatma-kpnk ben başıma geldiği için sordum. Kesinlikle doktor değilim yönlendiremem ama o durumu yaşadım canım o zaman 18 19 yaşlarındaydım ilk ayak topuklarimda başladı git gide üst bacaklarıma doğru yayılmıştı annem sağlıkçı İstanbul Türkiye Hastanesi’nde calisiyordu o zaman ondan önce bir çok yere gittim verdikleri ne ilaç ne krem bı işe yaramadı sonra oranın cildiyesine gittik muayene etti ve sende kuruluk egzaması var dedi bir reçete yazdı krem karışımi yapılacak ama bunu her eczane hazırlamaz arayıp bulacaksın dedi istanbulun altına üstüne getirdik İstanbul çapa da bir eczane yapıyormuş. Yaptırdım kremi gramajli falan herkeste anlamiyo. 6 ay sonra kaşıntım yaralarım geçti hala o doktora dua ederim. Ama leke kaldı az da olsa bence çok iyi bir cildiye bulup gösterin yada dahiliye karaciğerden gelen biseyde olabilir. Peşine düşün çok geç olmadan 😌 inşaallah sağlığına kavuşur eşiniz