Genel olarak herkes bu sene kız bebek senesi diyor sizce doğru mu?😄 Etrafımda bir sürü hamile var ve sadece birinin oğlu olacak diğerleri kız bende kız istiyorum ve 11 haftalığız biraz daha zamanımız var öğrenmek için 😍 kız isteme sebebim de bir oğlum var kız duygusunu da yaşamak isterim ama tabiki sağlıklı olsun öncelik o cinsiyet işin cilvesi 😊