Sena343 ben 12 haftalığım karnım büyümemişken yüzüstü yatmanın tadını çıkartayım diye yüzüstü yatıyorum hala 😂 daha çok küçük canım şuan yatmanda sıkıntı yok benek büyüdüğünde karın büyüdüğünde sırtüstü yapmak karnı damarları geriyor, sağa yatınca da ana damara baskı oluyor o yüzden en güzeli sola yatmak ama şuan istediğin gibi yatabilirsin küçük daha