Günaydın hanımlar, klomen+çatlatma iğnesi kullandım. 16 nisan da ovitrelle iğnemi oldum. Test için yeterli gün geçti mi sizce ? Evde idrar testi var bir tane kullansam mı? Belirti olarak bu iki gündür göğüs hassasiyetim oluştu normalde olmaz. Ara ara kaşık ağrısı ve karın ağrısı oluyor. Ve yine son zamanlarda gaz sancısı oluyor. Belirtiye pek takılmak istemiyorum ama ister istemez insan yöneliyor. Benim gibi olan var mı ?? 🙏🥺. Son adet tarihim: 4 Nisandı (pko var)