Merhaba annişler, 19. Haftamdayım. Sorunsuz şahane bir hamilelik geçiriyorum maşallah sübhanallah 🧿 ancak 2 hafta önce belimde kuyruk sokumunun solunda eğilince oluşan bir ağrı olmaya başladı. Zaman geçtikçe daha da belli ediyor ağrı kendini. Hiç ağır kaldırmadım, uzanmadım vs, ancak fazlaca normal hissettiğimden günlük enerjimden bişey eksiltmeden harekete devam ediyorum 😶 böyle birşey yaşayan var mı? Geçici mi? Yoksa fıtık mı? Sıef sonrasında kalıcı bel ağrısı oluşturan epidural yüzünden normal doğum isterken, epidural öncesi ağrı başladı vallahi pes dedim 🙄