Ozlem-93 Çakmak Erdem hastanesi Zarife Kerimova ya giden var mı. Nasıl bir doktor. Çakmak erdem hastanesinin muayene ücreti ve doğum ücretleri hakkında yardımcı olrmusunuz
Ceydat Ozlem-93 muayane ye gitmedim hhiç ama tanırım kendisi benim müşterim çok tatlı güler yüzlü biri 🌺
Meervenurrr Ozlem-93 Ben çakmak Erdeme gidiyorum Funda Hanıma 32 haftalik olduk muayene ücreti 120ydi 140 oldu 2021de normal doğum 1600 sezeryanda 2200
Esinim Ozlem-93 bizde camak erdeme gidiyorum ve cok memnunum gülcin demirdöven doktorum muane ücreti eskide 120 suan 140 oldu bu doktoru da tavsiye ederim bir anne gibi yaklaşıyor size
Merve3460 Ozlem-93 ben gülçin hanıma gidiyorum muayane 140 tl veriyrm normal doğum 1500 zorunlu sezeryan 2200 isteğe bağlı sezeryan 2900 olarak söylediler
2bebek1huni Ben de merak ediyorum zarife hanımla alakalı yorumları, geçen gün hastaneyi aradım. Doğum 1500 tl, muayene saati dışında doktor çağırmak ekstra 600 tl. Giden biri varsa normal doğumu destekliyor mu anlatırsanız cok sevinirim ben de
Ozlem-93 2bebek1huni instagram adresi var ordan takip ediyorum. Hastaları güzel yorumlar yapıyor. Normal doğum yaptırdığı bebekler le fotograf. Var bana enerjik güler yüzlü geldi fotograflarından. Genç olması yeniliklere de, öğrenmeye denemeye de açıkdır diye düşündürdü
Ozlem-93 2bebek1huni 1500 TL olmasına çok şaşırdım. Ben daha fazla bekliyorum.komşuö 4 yıl önce 1500 e normal doğum yapmış Gülçin Hanım d a
2bebek1huni Ozlem-93 daha yeni konuştuk biz de şaşırdık açıkçası. Ben normalde başka bir hastanede takipliydim. Doktorumdan da cok memnundum ama sok 1.5 ayım kala hastaneden ayrıldı. 2-3 hafta içinde zahide hanıma gideceğim büyük ihtimalle tekrar yorum yazarım inşallah.
Ozlem-93 2bebek1huni ben şimdilik zeynep Kamile gidiyorum. Ama erdeme gidip doğumu orda yapmak istiyorum. Evime yakın olması da cazip.
Meervenurrr 2bebek1huni Daha girmedim ama ben muayene olacağım sırada biri nst ücreti olarak 30 tl ödedi
Ozlem-93 Esinim komşumda Gülçin hanımı önerdi bende öyle düşünüyordum. Zarife Kerimova yı görünce ona gitmek istedim nedense. 9 haftam bitiyor şuan benimde
2bebek1huni Meervenurrr cok teşekkür ederim 💞 doğumunuz yakın sizin de aynı haftada sayılırız hatta. doktorunuz normal doğum destekçisi mi memnun musunuz