darkblue__ Yaya benim de 2 kaybim var kalp atislari durmuştu pihtilasmam varmış şuan coraspin kullanıyorum gebe kalinca igneye baslicaz dedi dr.um
Firstlady Merveee34 canim ya ne zor donemlerden gecmissin😔 Allah yardimcin olsun. InsAllah sag salim al kucagina bebisini🥰❤️🙏🏻 Onceki dogumun erken olmus bebek yasadimi peki?
Merveee34 Firstlady geçti bitti canım çok şükür 🤲🏻Zor günlerdi ama Rabbim dayanma gücü verdi .. Kızım şimdi 1 buçuk yaşında dünyalar güzelim 😍😍❤️❤️