Yaya canım benim ilk hamileliğim çok sorunsuz geçti çok güzeldi .daha sonrasında hamile kaldım 12 haftalıktı aldılar kalbi durdu genetiğe yollandı hiçbirsey çıkmadı . Sonra tekrar hamile kaldım kanamalı açılmalı çok zor bir hamilelik yaşadım .daha sonrasında 5 haftalık düşük yaptım . Çevremdeki herkes genetik test vermemi söyledi . Meğerse kan pıhtılaşmam varmış .genetik doktorum ilaçsız iğnesiz doğum yapman mucize olmuş dedi . Daha sonraki gebeliğimde iğne kullandım ama damarlarımda direnç oluştu yetersiz geldi galiba dozu 32.haftamda doğum yaptım . Suan 13 haftalık hamileyim . İğne+Aspirin ve kan vs ilaçları kullanıyorum . Sadece plesanta asagıda geçen gün az bisey lekelenme yaptı . Takipliyim suanda