Merhaba kızlar 31 haftalık gebeyim ve diş ağrısı sızısı çekiyorum kanal tedavi gerektiren bi dişmiş zaten bakınca da siyahlaşmış çürümüş yani anlıyorsun ama şuan coraspin kullanıyorum ve bu haftalarda veya sonraki haftalarda dişini yaptıran oldu mu ve bebeğe zararı çok diye düşünüyorum sonuçta iltihap kapsa sıkıntı yaşarım 🙏🏻 En azından yaptıran varsa bilgi verirse sevinirim 🙏🏻