Nareninannesii Haftadayım erken doğum riski vardı hala beklemedeyim ama çok korkuyorum hikayelerinizi okumak bana çok iyi geldi hadi bana doğumunuzu yazın🥰
Eczmery123 Nareninannesii 38 erken değil. Keşke ben de doğursaydım 37haftalıkken filan 😅 hamileliği sevemedim bir türlü
Nareninannesii Aaaaayyyssssuuunn erken dogum riski vardı yazdım artık 38. Haftadayım ama dogmadı yazdım canım🤗
Lalihhhh Seyma46-46 38. Haftaya gelmiş, erken doğum riski varmıştı daha önce sanırım ama daha doğmadı diyor ben öyle anladım 😉
Nareninannesii Gamzeakd benmi anlatamamışım erken dogum riski vardı bebeğimin ama 38. Haftaya girdim hala olmuyor demişim işte:))