Merhaba kızlar yaklaşık 1 haftadır afedersiniz iç çamasırım altına kaçırmış gibi ıslak oluyor aşırı değil ama orta derece ıslak dün akşam doktoruma yazdım acaba bebegin suyu sızıyor olabilir mi diye eğer su ### gelse bacakların ıslanır filan dedi yine de muayeneye gelsen iyi olur dedi ailemden cok uzaktayım beni doktora götürebilecek kimse yok eşim askeri personel ve görevde ne yapacağım bilmiyorum cok korkuyorum 😕