Sevgili anneler 14. Haftamıza girdik bugün ilk çocuğum kız ve 10 yıl sonra ikinci bebeğim olacak inşallah cinsiyetini o kadar çok merak ediyorum ki ilk gebeliğim gibi olsaydım belki böyle olmazdım kızımda 6 ay boyunca kustum bunda hiç kusma olmadı çok rahat bir hamilelik geçirdim acaba farklı olunca böyle cinsiyeti de farklı mıdır? Hala öğrenemedim ve çok merak ediyorum 😘