_yonca_6 Göbekteki tüylenme için herhangi bir şey uyguluyor musunuz? Kendiliğinden dökülür diyenler var ama şuan 15. Haftadayım kötü bir görüntü var, ağda vs. yapılabilir mi?
metehaninannesiii _yonca_6 yapma yaptıkça daha çok çıkar doğumdan sonra da dökülmez onlar tuyden kıla geçiş yapıyor çünkü
Gmsyusra _yonca_6 ben doktordan utandığım için aldım jiletle çok pişmanım kesinlikle almayın çok artıyor
Kubraylmz0 Bende jiletle alıyorum hiç artmadı hafif çıkıyor hamilelikten öncede alıyordum tüylerim seyrek ve az ondan büyük ihtimal