milena11 ebruozdgrl 12.haftaya kadar sadece folik asit kullandım. Sonrasında ocean mummy sidefer kullanmaya başladım. İçeriğinde folik asit var zaten folik asit bırakmış olmadım. Doktorum dopumdan sonra bile bir süre kullanmamı tavsiye etti
Glsmyldz09 ebruozdgrl ben doğurana kadar kullancam canım zaten bi gün içmeyince elim ayağım titriyor. 🙏🏻
Gmsyusra ebruozdgrl Vifolic bu takviye edici gıda içinde bir çok vitamin var. Ayrıca B12 iğnesi. Demir hapı gyrefenon.birde kalsiyum
ebruozdgrl Çok teşekkürler anneler cevaplar için bebeklerimizi sağsalim sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻👼🏻
Nesityyy ebruozdgrl canım dün ultrasona göre 12+2 haftaligiz doktorum bana folik asitimi bitirmemi söyledi bidaha kullanmicam.. dün bana decavit bide Feramat yazdı dünden beri onları kullanıyorum 😊