kizlar galiba bende doguma gidiyorum 🥺
acikcasi daha once yasadigim yerdeki doktordan hiccc ama hiic memnun olmadigimi soylemistim kendisi bana bebeginin eli yok 1 hafta sonra gel diyen biri ilgisiz alakasiz 37. haftamdayim ve ne cati muanesi yapdi ne dogum seklimi nede ne zmaan dogum yapacagimi soyledi..Her muaneye gidissimde baskalari heycan ve sevincle giderken ben korkuyla gidiyorum acaba kotu bisey mi dicek diye.En Son gitmemde 2 li tarama yapdinmi dedi beni gine korkuttu bebeginin basi buyuk dedi.Tabi sonra bunun bi sorun olmadigini dogumunu zorlaştıracagini sezeryan olcagimi soyledi cati muanesi yapmadan buna karar verdi ultrason kagidi istedigimde bile gerek yok diyen birisi.Neyse cok sukur ki kurtulcam dogum icin ankara sehir hastanesine gidicem yarin kontrolum var.Hersey belli olucak insallah 37+6 dayim bebek erkenmi gelir gec mi gelir bilmiyorum nst de sancim hic gorunmuyordu bana dua edin cok korkuyorum.Dedigi gibi sezeryan mi olur normalmi bilmiyorum ve son anaa kadar bunu bilmemek cok kotu bi durum.