Meryemcakmak01
Hijyene takılmayın bu kadar ☺️ Ben 6 buçuk aydır kendi dolabıma koyuyorum bebeğimin kıyafetlerini, oda almadık daha 🥰 1 rafını ayırırsınız, kışlıklardan bazılarını yatağın altına falan bir yere koyun, 1 dolap dolusu kıyafet giymiyorsunuzdur 😃