Esraa63 Son adet tarihim 9 Aralık kızlar hem kac haftalik hemde kac aylik oluyor hic bilmiyorum .. bazı sebeplerden doktora da gidemedim çoktandır . Kac haftalığım ?
Omerhatice Esraa63 20 haftaliksin canim yani 5 aylık Doktora gidemediysen en azından bi sağlık ocağına gitmeni öneririm canm kullanılması gereken ilaçlarıda kullanmiyorsan hem yazdırırsin orda
Esraa63 Polina- gittim cnm yalnız ramazandan 10 gün önce falandı gittim 1 hafta geride söylemişti de benimde kafam karıştı
zeytinkiz Esraa63 su andan sonra ayda 1 de gitsen olur ben öyle yapıyorum doktorum yeterli demişti bir sorun yoksa.
Esraa63 zeytinkiz evet cnm bende ayda bir gidiyordum ama ramazandan 10 gün falan önceydi gittim bana 1 hafta geriden geliyor demişti ramazan bitsin gidecem ınsallah..tşk ederim
serenty_123 Esraa63 o bende de olmuştu 16 haftalık ta bikac gün ileri geri durumu olmuştu sonra bende duzelttim toparlandı şuan uygulama daki güne de uymadı bi ara günler haftalar bende de karıştı olabiliyor yani dert etmeyin 🌺
Cemre_balci Esraa63 merhabalar, öncelikle bebeğinizin geriden gelmesi veya ileride olması haftasını değiştirmiyor. Bu haftalarda normal geriden gelip ilerden gitmesi kafanıza bunu takmayın. Uygulamadaki haftalarınızı 4er 4er toplayarak ay hesabı yapabilirsiniz.
Zemheriiiiiiii Mersin33kader iyi de kadın bişey sormuş işinize gelmiyorsa yazmayın ne terbiyesizlik yapmış
Esraa63 Zemheriiiiiiii yani ben terbiyesizce bisey yazsam durup dusunecem ama yani bi post açmışım cahillik terbiyesizlik diyor resmen 🙄 Allah akıl fikir versin ne diyeyim