[silindi] Herkese günaydın Gebelik döneminde kleksan kullanan arkadaşım bana yardımcı olabilir mi ? Ne zaman başlandı , nelere dikkat etmek gerek , Bu iğneyi kullanıpta düşük yine olan gebemiz varmı ?
Pembepanterr [silindi] Düşük için kullanmadım ama işk gebeliğimden beri kullanıyorum bırakamadım emzirme döneminde kullandım simdi tekrar hamileyim hala kullanıyorum nerdeyse 2 sene olacak kan pıhtılaşması var bende ama gebelikte olan bir durum değil kanım sulanmıyor normaldede ömür boyu coumadin diye bir hap kullanıcam hamilelik ve emzirme döneminde hap kullanamadığım için oksapar yada enox 0,6 kullanıyorum günde 2 kere siz gebelik için kullanıyorsanız doktorunuz size göre doz ayarlayıp hamilelik başladığında başlayıp doğuma kadar kullandırıyor sanırım 🌸
[silindi] Pembepanterr ilk gebeliğimde düşük oldu kalbi durdu bebeğin. Sonra gen testi yapıldı pıhtılaşma çıktı bundan dolayı kalbi durmuş. Tekrardan hamileyim daha başındayım ama iki bucuk haftalık. Kese oluşup kalp atışı duyuncamı iğne yi kullanıcam. Açıcası korkumda var yine düşük olucak diye
Pembepanterr [silindi] Bunu doktorunuzla görüşün başta kullandırmaya başlıyorlar sanırım ben mesela hamile kaldım hemen hapı bırakıp iğneye geçtim canım
[silindi] Ezgifatma2010 öğrenir öğrenmez başladım dediniz de sormak istiyorum size özellikle çok kafam karıştı benim. Siz hamile kaldım diye takip ediyormuydunuz regliniz geçiktiği zaman mı gidip ögrenip kese ve kalp atışını duymadan kleksan iğneye bakanıldı. Cevaplarsanız çok sevinirim ☺️☺️
Pembepanterr 2melekannesi_ Canım benim öyle değil,benim kanım normalde kendi kendine normal kalmıyor ilaç kullanmazsam pıhtı atıyor önce bacağıma sonra akciğer ve beynime attı o günden sonra hep kullandım yani 10 senedir kullanıyorum en az
Pembepanterr 2melekannesi_ Teşekkür ederim kuzum ölene kadar kan sulandırıcı kullanıcam işte rabbim çaresi olmayan dert vermesin en azından çaresi var bunada şükür 😊🌸
Ezgifatma2010 [silindi] evet takip ediyordum çünkü benim 4 kalp durması bir düşüğüm var planlı bir gebelikti doktorum ramotoji ile karar verdi hemen igme başlamasına hamileligimi ögrendigimde gün gittim doktoruma yazdı kullanmaya başladım 6000lik igne ve coraspirin kullanıyorum coraspirini 32 haftada kestik
[silindi] Ezgifatma2010 çok teşekkür ederim. Bende bugün gittim doktora bana da yazdı ilk iğnemi vurdum. Umarım sağlıkla sihhatle çoçuklarımızı alırız kucagımıza.