prensesimbenim_ Bu gün tetenoz aşısı vurulucam 21 haftalıgım normalde 1 Mayıs denmişti ama o gün tatil oldugu ıcın erkene haber verıldı. Sizce bu aşının etkisi hemen gosterir mi birde yan etkileri var mı?
dereninannesi38 prensesimbenim_ benim ilk dozda kolum yaklaşık 1 hafta ağrıdı ikinci dozda hiç ağrım olmadı ilk doz biraz yakarmış hepsi bu 🌸
Esra_baki prensesimbenim_ bende pazartesi olmuştum daha bu gün kullanabiliyorum kolumu. O da tam anlamıyla değil zorlamadan ufak tefek bir şeyler yapabiliyorum. Birazda vuranla alakalı galiba ilk kizimda ebe farklıydı normal hayatıma dewam ettim hafif bir sızı vardı bunda çemberi boynumla koluma dolayıp gezdim
minikbirkiz Pazartesi günü oldum aşıyı, o gün hiç ağrımadı ama salıdan beri ağrıyor, kolumu kaldırırken filan da
minikbirkiz Beriss tam 21 haftalık olmuştu, normalde 19 haftalıkken başlıyormuş ben zamanını bilmiyordum, sağlık ocağındaki hemşire de aramayı unutmuş, neyseki doktor kontrolüm vardı da o söyledi, biraz daha geç kalsam zamanını kaçırıyordum galiba
prensesimbenim_ Esra_baki benim hafıften agrım var da bide halsizlik oldu bende her yerim agrıyor gibi ebe de bana biligilendirme yapmadı hic agrın olursa şöyle böyle yap diye ne yapcagımıda bilmiyorum
Kevakar Dün oldum hatta burdada bu ağrı normal mi die sordum öldüm ağrıdan dün gece uyuyamadm..bugün düne göre biraz daha iyi ama hala ağrıo
prensesimbenim_ Kevakar benim de hafif ahrılarım vr halsizlik sanki butun vucuduma igne yemiş gibi agrı oluşuyor
Esra_baki prensesimbenim_ Bana da bilgi vermedi kızımda anlatmıştı ebe ama hatrlayamadim ne yapmam gerektiğini. Bilmiyorum ben bı gün ağladım bile ikinciyi yaptırmaya nasıl gideceğim bilmiyorum kızımda ısrarla kucağına al vs diyor az da o zorluyor.
Fatosef prensesimbenim_ ilk doz da kol ağrısı fazla oluyor benim bi hafta agrimisti. İkinci doz sadece bir iki gün çok hafif bi ağrı yaptı. Bazen aşıdan sonra bebek hareketleri azalıyor yada hissedilmiyor. Bende öyle olmuştu çünkü. Ama sonra kendine geldi normal bi durummus.