Omerhatice 96ipek-96 ben 24 de yaptırdım doktor güzel hem daha verimli sonuç alırız demişti yüzünü falanda çok net gördük 🤗
edanuur 96ipek-96 Ben 22 haftamda yaptırdım takibimi yapan doktor yaptı hatta kısa sürmüştü peronatoliji yonlendirmediler kendisi yapıyormuş diye Kendi doktoruna sorabilirsin canisi yapiyormu diye 😊
Huzurmelegim_28 96ipek-96 21.haftada yaptırdım bebeğimm dönmediği için 23.haftada gittim bir sorun çıkmadı şükür benim bebek biraz nazlı çıktı dönmesi için baya uğraştırdı 30dk 45dk kadar sürdü özelde yaptırdım çok güzel bir şekilde baktı doktor 21 ve 24 haftalar arası yapılıyorr