Merhaba çok şükür hamileyim ve ilk gebeliğim. İnşallah Allah izin verir süreç güzel devam ederse bebeğim Aralıkta doğacak. Ama Aralık doğumlu çocuklar İçin yaşıtlarına göre küçük oluyorlar dezavantaj vs diyorlar siz ne düşünüyorsunuz☺️
(çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin ben hiç şikayetçi değilim sadece tecrübeli annelerden yaşanan şeyler duymak istedim )