Egeasigi bilmiyorum ama üstte kalsın diye yazdım canım. Ama daha önce forumda aynılarını yaşayanları duymuştum. Tetanozdan sonra iki üç gün bebek hareketlerinde azalma oluyor diye konuşuyorlardı. Yine de yaşayan varsa yorum yapar . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻