Bugün 30 haftalık oldum bı heyecan korku sardı bni sanki dün öğrenmiştim hamile olduğumu ne cabuk buralara geldik ztn bebeğimi öğrendiğimde 8 haftalıkti bide yaramaz bı oğluşum var 4 yasinda o yüzden bn bu hamileliğimden pek bise anlamdm ne ara 30 olmuşum bakalım bundan sonra bu hızla gecicek mi