hhugur Kızlar 5+1 gebeyim. Sabah namazına kalktığımda hiçbir şey yoktu. Az önce uyandım çamaşırımda kahverengi lekeler vardı. Tedirgin oldum. Bu durumu daha önce yaşayan oldu mu? Daha önce de 2 düşüğüm var korkuyorum
ysmn_kck17 hhugur Genelden yerleşme lekelenmesi oluyor kahverengiyse . Kırmızıya donmedikce korkma diyorlar ama benim 1 hafta gelmisti öyle ihmal edilmezse iyi olur bu doktoruna danış düşük önleyici verir belki kullanırsın .
Havva5853 hhugur benimde ilk zamanlarımda olmuştu. Doktorumla görüştüm ve düşük önleyici ilaç verdi. İlaçtan sonra düzeldi. Doktorunla bir görüş bence.
Banu26es hhugur öncelikle doktoruna gitmelisin. Bende düşük yapmıştım yeniden hamileyim ilk öğrendiğimiz günlerde lekelenmem oldu ve coraspirini bıraktırdı. Progestanı hem hap olarak hem iğne olarak kullanıyorum. Bir de kan sulandırıcı iğneler var tabi.Çok beklemeden doktora gitsen en güzeli.
hhugur Mls_mls02 Öğleye doğru ilaç için uğrayacaktım. Gitmeden sizlere de sorayım dedim teşekkür ederim
hhugur ysmn_kck17 dusuklerden dolayı her ihtimale karşı progestan vermişti onu kullanıyorum şu anda. Yine de bir sormakta fayda var sanırım. Teşekkür ederim
ysmn_kck17 hhugur Rica ederim yinede bir baksın içerde kanama alanı varmı yok mu . Belki geçen ay adetinden kalan kanida atıyor olabilirsin . Benim 4 ayım ufak ufak kanamalarda geçti hiç sebebi yokken damarlarım çok inceymis ondan da olabilir . İç rahatlatmakta fayda var 👼
hhugur Havva5853 evet en iyisi hemen görüşmek olacak galiba teşekkür ederim inşAllah geçer benimki de
hhugur Banu26es çok şükür bir sorun yok dedi doktorum🤲🏻Kesede ve ya çevresinde kanama görünmüyor. Kahverengi akıntıdan korkma kırmızıya dönerse tekrar görüşelim dedi. Beta HCG de bakıldı o da çok iyi gidiyor dedi.
DryTrk Ben de yaşadım ilk gebeliğimde 4 5 haftalıkkrn akıntım oldu düşükle sonuçlandı malesef. Ama şimdi 11 haftalık gebeyim bu dediğin zamanlarda kahve akıntım yine oldu, sonra progestan kullandım geçti canım sen mutlaka doktoruna danış belli olmuyor
hhugur Hanımlar hepinize çok teşekkür ederim. Çok şükür korktuğum kadar birşey olmadı🤲🏻Sabah sizler de beni rahatlattıniz çok teşekkür ederim tekrar 😊
030215 hhugur Bugun banada yazdı doktorum recetede agız yoluyla yazıyo ve fıtıl tarzında degıl minicik ve yuvarlak sızınde yorumunuzu gorunce sormak ıstedım