Elifozcan_ 33+6 da doğum yaptım. Suyum 40 ml kalmış apar topar sezaryen oldum oğlumun ağlamasını duydum sonra yüzünü gördüm hemen küvöze aldılar 15 dk cihaza bağlanmadan nefes alabilmiş sonra cihaza bağlandı entübe edildi. Ameliyata girmeden önce ciğer geliştirici iğne oldum. Şimdi oğluma kavuşmayı bekliyorum.Ama hiç korkma her bebek farklı bazısı 31 haftalık doğuyor hiçbirşeyi olmuyor bazısı zamanında doğsa bile küvöze alınıyor. İyi düşün iyi olsun içini ferah tut sağlıkla dünyaya gelsin