ssatikaakas03111 Şuanda 9. Haftalık gebeyim bebegimi ultasonda hareket ederken görebilir miyim ? Sizce
ysmn_kck17 ssatikaakas03111 Daha eli ayağı yeni yeni oluştuğu için göremezsin ama bir dahaki randevunda görürsün ☺️ belki 3d ulturasondan bakarsa belli olur . Onun dışında siyah beyazlarda sadece kalp atışı bide bebisi görebilirsin ☺️
Syma-ma ssatikaakas03111 ben ilk 7 de gittim nokta kadardı 😁 ikinci kontrol 12. Haftadaydi o zaman çikolata da yemiştim kıpır kıpırdı 😍 eller ayaklar durmuyordu 😍
Meless ssatikaakas03111 yeni eller ve kollr oluşup hareketlenmeye başladı aslında belki minik minik hareketler görebilirsiniz. Ben 11. Haftada görmüştüm zıplayıp duruyordu😍
Omerhatice ssatikaakas03111 çok minik suda yüzen balık gibi düşün 🤭 biseyler görebilirsin canm ama asıl 12 de görürsün hareketini biz ikili taramada oyle net görmüştük doktor baksana kıpır kıpır olcemiyorum demisti 😊
Mucizepamugum ssatikaakas03111 ben 9 haftalikken gittim doktora kayiyo gibi hareket ediyo 11.haftasinda zipliyo sirtini dönüyo baya hareketleri belli olmaya basliyo 😋